dålig uppdatering,, jag vet!

aa ni kan ju börja me att kolla rubriken ;P
förlåtförlåt men de är så att jag har åkte till pappa nu så de blir inte lika mycke inlägg som de blir hos mamma.
men jag ska försöka så gottdegår :)

kommer precis från träningen, de gick tyvärr inge bra men min tränare fråga iaf om jag ville vara LagKapten den hära sesongen och då sa jag ja och blev jag lite gladare :)
 annars har jag inte gjort så himla mycke idag typ varit i skolan och typ chillat hemma framför  tyra show och topmodell och de är ju alltid roligt :)   
men ska snart äta så hejdå på er sötisar<3

bara för att jag saknar min lilla svamp<3


pusspuss M <3 
(kolla jag har bestämt mej för att sluta me mitt "pusspiss" så nu är de bara pusspuss ;)  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0