Älskade bror du har blivit så stor!

´glöm inte att de är min älskade bror som fyller år imorrn och han blir nämligen 18!<3


 Fett stor du har blivit, allt har gått så fort! Jag vill ha tillbaka tiden då vi alltid va tillsammans, när vi "lekte", när vi kollade på pokemon på morrnarna. Men jag vet att den tiden aldrig kommer tillbaka. jag skulle ha njutit så länge de vara
men nu är de försent. Du blir jö fan vuxen imorrn. Vrf kan vi inte spola tillbaka tiden då vi va små!?
kommer du ihåg "solen" t.ex och våran påhittade lek "sektor"? ;)<3 Jag hade så jävla kul på den tiden. Tänk om vi glider isär!
Men jag vet att du alltid kommer finnas där för mej och jag vill bara att du ska veta att jag älskar dej va som än händer<3
 grattis i förskott!

pusspiss M <3


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Naw.. :) Tiden går alltid så fort.

2009-08-20 @ 22:41:57
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0