10 saker ni inte visste om mej ;)

hahha här får ni veta lite saker om mej:P

*  jag är kvarts italiensk

*  Det äckligaste jag vet är vårtbitare (typ en stor gräshoppa)

*  Jag är väldigt beroende av fanta exotic

*  jag har haft sammanlagt 24 vandrande pinnar

*  jag biter på naglarna

*  jag tycker att fotboll och innebandy är exakt lika kul

*  jag gillar typ nån nu

*  när jag va liten ville jag vara en kille och ha en kuk och se ut som elvis och vara en astronaut och flyga till månen me en helikopter xD

*  jag pratar ett helt eget språk enligt natta som hon as garvar åt fast egentligen pratar jag bara lite finare och bättre än alla andra ;)

*  jag har 7 syskon varav 2 är riktiga 


så nu har ni fått veta lite sanningar om mej:P
 
  usch visst får man rysningar!?


pusspiss M <3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0