va kul vi hade älskling :-*

sitter och försöker plugga in hela NO-provet i skallen, men de går inte så bra har jö fullt upp me bloggandet :P
har varit me anna idag och vi har solat och cyklat hur mycket som hälst :)
tog lite bilder också som ni får se under ;)

har precis varit på träning de va kul, fick stå målis idag :D men frida va inte på träningen, hon hade gjort illa sitt knä så jag hoppas att hon blir bra igen så vi kan tubba me emma och ronja <3
har även varit i skolan idag och där har vi haft spanska, idrott och typ elevens-val.
 
Och idag får man jö inte glömma att de är 1 april så jag hoppas att alla där ute har gjort ett bus ^^
har inte jag, jo typ ett och de va att jag satte ett tuggumi på lärarrummets handtag men ingen märkte de och de är jö inge kul om ingen får damp så de va lite misslyckat tyvärr... menmen måste plugga vidare -.- 

pusspuss M <3


va kul vi hade älskling :-*


lalalal<3


aa så här kul hade vi rå ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0