tillbaka och har massor att berätta :P

ojojoj nu har jag mycket att berätta,. jag börjar i från i fredags:'
då följde jag me anna hem och vi åkte sen ner till centrum, hyrde en film på godis hjärtat och sen åkte vi hem igen:)
körde lite singstar och sen lite senare åt vi de va frida som fixade maten:) pytte lite senare såg vi på filmen som vi hade hyrt, barnhemmet ..den va as bra fast as läskig :) och sen gick vi och la oss.


Lördag: vakna upp hos anna och vi gjorde lite saker spela in filmer och sånt och vid typ halv fyra åkte jag hem.
och sen när jag va hemma duscha jag och gjorde mej i årning, sen åkte vi till en resturang för anders turnerspels kompisar va där. och samtidigt som vi va där spela dom in en film. och så va han som är me i kopps och jallajalla (den flinskalliga) där och vi fick va statister ,,och när dom gjorde vissa tagningar fick vi sitta helt knäppt tysta.
och efter ett tag frågade en kille där om edwin och hans kompis ville va me på ett klipp och de ville dom, så min brorsa är lixom me på en film! :D


Idag: idag har jag bakat bullar me charlotte ,. mumms :P sen har vi oxå varit ute och fotat och sen kom maja och hon klippte lugg på både mej och charlotte :D och sen vi hjälpte till me majbrasan och sen gick vi och fota igen:) efter de gick vi in och satt och snacka på charlottes rum en stund och sen satt vi vid datan. sen (blir väldigt många "sen" i de här nu menmen) drog jag hem och käka och efter de har jag typ har jag lagt in mina kläder i gardroben och sånt men ska dra nu pusspiss M <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0