Sjuk dagen innan den STORA dagen

hejhej Anna här<3

ja idag är det lördag, alltså är det söndag imorrn och då åker ja te dalarna med dina å natta. ÅÅ gissa vem som åkte påförkylnings smällen, jodå det var lilla Anna det.
 
Fy fan vad ja blev sur när jag fick reda på att blondinbella inte har sin blogg längre:( Hon var min föreblid, hon var min bästa bloggerska. Att många måste ge så dumma komentararer hela tiden, dom kan väl skaffa en blogg själva och se hur det känns att ta emot så jävla mkt kritik. Blondinbella kommer alltid att vara det bästa bloggerska för mig, ehh..... ok nästbästa då för först kommer ju aif Jag och MelindaXD

 
Ja tyvärr så tror ja inte att ja kan blogga nåt i dalarna, men som tur är e vi ju två ja och melinda.
ja nu tror ja att vi sjuklingar ska gå och snyta oss.
           PUSSPUSS<3                                         KRAMKRAM<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

kommer du få åka till dalarna i allafall?<33333 jag hoppas du får i allafall:P

2009-04-04 @ 17:00:31
URL: http://honmehh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså herreguuud! Blondinbella är världens största TÖNT! Man hör ju bara på hennes "vackra" bloggnamn hur mogen o smart den tjejen är. Snälla tjejer väx upp och förstå, Blondinbella är ett SKÄMT!:D

2009-05-19 @ 10:44:48
Postat av: Anonym

Asså herreguuud! Blondinbella är världens största TÖNT! Man hör ju bara på hennes "vackra" bloggnamn hur mogen o smart den tjejen är. Snälla tjejer väx upp och förstå, Blondinbella är ett SKÄMT!:D

2009-05-19 @ 10:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0