ny mobil :D jääss!<3

jaaaaaaaaa,,, entligen en ny mobil, som jag har fotat-filmat-och-messat !!  tjohoo nu kan jag entligen göra en video uppdatering :D  jäääss nu kan jag lyssna på musik och skita i hur mycket bilder jag tar för nu har jag ett minneskort... och en nyyy..... *trumvirvlar* .....         MOOOOBIIIIIL!!!  <3

ja som alla vet nu så har jag en ny mobil och jag är VÄLDIGT nöjd me den :D
 aja har varit på IKEA och elgiganten idag sen har jag lagat middag och sånt

idag blir de ett ganska kort inlägg men pusspuss så länge // M <3

                                                   
                                                       KÄRLEK <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken fin mobil!:D saknar dej söötnos<3<3

2009-04-10 @ 22:04:49
Postat av: DC

HAHA grattis då :P

2009-04-13 @ 20:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0