Jag + Anna = sjuklingar

ännu en dag sjuk... vilken braa start på lovet får jag lov att säga!
aja håller på att smsa me anna och då fick jag höra att hon också va sjuk (stackare) och jag och anna som skulle ha en myskväll idag och kanske äta på luckyhouse men så blev de jö inte... men man får hoppas hon bara blir frisk tills på söndag då, hon ska jö till dalarna då :)  

idag rå, har jag inte gjort så mycket gick upp ungefär vid 10 och sen har jag bara ätit lunch kllat på TV och platat håret me min otroligt dåliga platta tång... har önskat mej en ny i påsk present så jag hoppas att jag får de också :P
Imorrn rå, så blir de IKEA och jag ska köpa en ny mobil :P kan lägga ut en bild på den senare :)
Åh va jag längtar till ikväll de är jö talang ikväll ska bli kul :P nån som ska kolla på de mer än jag? :)
 aja jag får väl snora vidare då pusspuss M <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0