Hem å tog en tuplur ZzZzZ

hejhej Anna här<3

Idag var det sportdag i skolan, alltså alla i skolan skulle välja olika aktiviteter. Jag valde brottning och fotboll. haha asså man e ju super på båda.................NOT! haha menmen har ju aldrig varit direkt nån sportfåne. Skoldagen började med att man kom till skolan. på väg till skåpen för att hänga av sig jackan så hörde man några fnissaiga tjejer ifrån toan, haha ja visste vilka det va på en gång: Dina, Melinda, Natta, Hanna och Elin. knackade på dörren och steg in. dom höll på att byta om till deras innebandy match. Men ja valde ju brottning så ja började inte för en nio. Följde med några nervösa tjejer ner till deras innebandy match.

Jag och Ida hade valt brottning men hon hade inte kommit än så ja gick ut ett tag för att möta henne, men det tog ett tag. men sen så såg jag att eli kom ut så ja gick te  han ett tag. Efter ett tag kmr Ida......äntligen. Vi går nervösa ner till brottningen. men nervösiteten kom över oss som en flodvåg. vi bestämmde att vi skulle säga när lektionen var slut till läraren att vi hade råkat blivit ute låsta ifrån omkläddnings rummet. haha men det var ju bara som vi ljög. men han kom på oss, och sa att vi skulle prova. när vi gick in i rummet så stod två st söta brottnings lärare som skulle undervisa oss i brottning. ja ett tag skulle vi t.o.m stå på huvudet. men tack! läraren som sa åt oss, brottning e riktigt kul, om du inte har provat så testa. ja tror inte det här var den sista gången ja gick på brottning.

Över till nästa aktivitet: fotboll
efter brottningen, stressade i sig lite mat. efter det FOTBOLL. fotbollen va kul men vårat lag bråkade typ hela tiden å skrek på varandra. men asså ja tyckte ändå att vårat lag var lyckat, ja hade kul ändå! men tyvärr kom vi inte te final. 

efter skolan så var ja helt slut. haha ja ja e inte van me att träna såhär hårt, eller hårt å hårt, men det va hårt för mig. har ju inte gått på nån sport på länge. men ibland så e ja ute å springer, alltid bra om man vi ha lite flås, vilket ja ABSOLUT inte har! menmen ska nog fixa te sig. iaf kom hem jätte trött, det första ja gjorde när jag kom hem var att lägga mig i soffan och sova, haha så typiskt mig. men puss på er alla söta<3<3<3


     

Kommentarer
Postat av: melinda

sööta unge <33

2009-04-29 @ 21:06:40
URL: http://hejlillabaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0