frukost sen ut :P

tjaa ska precis gå och äta frukost och sedan ska jag ut :D De har varit så himla fint väder ute dom senaste dagarna!
Igår tillexempel va jag ute hela dagen me maja och sedan på kvällen muta jag min lillebrorsa me att cykla me mej me lördags-godis-pengar xD  Gu va jag känner mej sportig! :D  
men man måste jö hålla igång me något nu när innebandyn tar påsklov :P

Men iaf sitter och läser olika bloggar och sånt, har fått en ny favorit nu Febbs :) den kan ni kolla in om ni vill :P

aja men nu ska jag gå och käka frulle och sen måste jag ut i de sköna vädret   pusspuss M <3


( ursäkta mitt stökiga rum! )

                dagens out fit dårå :
 
             *           Linne Ålens
             *           Strumpor --
             *           cheap monday bryxor weekday
                       Lilla nagelack kicks
     
                        
           lite mys kläder fick de bli i dag rå men nu måste jag ut hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0